Ευχαριστούμε θερμά για τα συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο και τους παρευρισκόμενους Αντιδημάρχους, καθώς και για το χειροκρότημα, τη στήριξη και την εμπιστοσύνη των μελών μας.
Ο Δήμος Χαλανδρίου στήριξε τη διαδικασία με την παραχώρηση της αίθουσας του Κέντρου Νεότητας, ενώ ευχαριστούμε ιδιαίτερα και τους ανθρώπους του που παρέμειναν μέχρι αργά το βράδυ για την ομαλή διεξαγωγή της συνέλευσης.
Συνεχίζουμε δυναμικά, με συνέπεια και αγάπη για τη Ρεματιά μας, σχεδιάζοντας τις επόμενες δράσεις και χτίζοντας μαζί ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους.







